FANDOM

Yusaku Kitamura
27 yusaku kitamura talking
Wiek 17 lat
Płeć Mężczyzna
Status profesjonalny
Klasa 2-C
Klub Rada Studentów (wiceprezes)
Softball klub (prezes)
Szkoła Liceum Ohashi
Zawód Uczeń
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Debiut w light novel Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Hirofumi Nojima
Angielski głos Johnny Yong Bosch
Koreański głos Jun Seok Song
Włoski głos Alessandro Vanni

Yusaku Kitamura jest on uczniem klasy 2-C. Chodzi do niej razem z Minori, Ami, Ryuji i Taigą. W szkole pełni rolę wice przewodniczącego rady uczniów. Jest tazkę gospodarzem klasy. Jest przyjacielem z dzieciństwa Ami, oraz najlepszym przyjacielem Ryuji. To również kapitan drużyny z klubu softballa dla chłopców. Wcześniej był zakochany w Taidze, ale teraz kocha Sumire Kano. Jeden z bohaterów serii Toradora!.

CharakterEdytuj

Jest miły, uczynny i sumienny. Na dodatek bardzo odpowiedzialny. Myśli, ze jest kiepski w rozmowach z kobietami, choć Ryuji uważa inaczej. W czasie, gdy razem z Kano sprawuje władze w radzie uczniowskiej, w końcu siew  niej zakochuje. Wyznaje swoje uczucia podczas pożegnania przewodniczącej. Kitamura to gość, który jest szanowany, i na dodatek w swój sposób przyjacielski. Ma również chwile załamania, gdy dowiaduje się o wyjeździe Kano. Przefarbuje włosy na blond, nie chodzi przez jakiś czas do szkoły, ucieka z domu i nie chce stać się kolejnym przewodniczącym, mimo próśb i nalegań. Niemoże tego zrobić, z powodu Sumire. W powieści dowiadujemy się, że Kano jedzie na studia do Ameryki, a za nią podąża Kitamura.

WyglądEdytuj

Kitamura to wysoki i wysportowany chłopak. Ma krókie ciemne, niebieskie włosy i szare oczy. Nosi okulary. W szkole nosi mundurek, a po za nią zwykłe spodnie i t-shirt.

TłoEdytuj

Kiatumura jest przyjacielem z dzieciństwa Ami, oraz najlepszym przyjacielem Takasu. Mieszka w hotelu, niedaleko jej. Wiadomo, że kiedyś był zakochany w Taidze i wyznał jej uczucia, lecz ta jej odrzuciła.

RelacjeEdytuj

Taiga Aisaka

Przed rozpoczęciem serii Yusaku wyznał uczucia Taidze, ale został odrzucony. Miał złamane serce, gdy Taiga go odrzuciała, więc Sumire zaprosiła go, by wstapił do Rady Uczniów, by mógł zapomnieć o odrzuceniu. Taiga zrozumiała, że poełniła błąd, odrzucając Yusaku. Nie mogła przestać o nim myśleć. Kiedy jest niedaleko niej Yusaku rumieni się, albo staje sie nerwow, gdy mówi do niej. Taiga wyznała mu swoje uczucia, ale w końcu została odrzucona.

Ami Kawashima

Ami jest przyjaciółką z dzieciństwa Kitamury. Jest świadomy prawdziwej natury Ami. Pokazano, że jest wobec niej troskliwy. Poprosił o pomoc Ryuji i Taigę, by byli dla niej mili, mimo jej "prawdziwego ja". Ami jest w stanie zrozumieć Yusaku, kiedy zaczeła podejrzewać o prawdziwy powód jego przefarbowanie włosów.

Minori Kushieda

Yusaku i Minori wydają się mieć bardzo dobre stosunki wobec siebie.  Taiga i Ryuuji pierwotnie planowali przestraszyć Minori, by Ryuji mógł się do niej choć trochę zbliżyć. Yusaku postanawia pomóc Minori, w małej zemście na Ryuji i Taigi, w celu ich przestraszenia.

CytatyEdytuj

"Nie martw się. Nie będziesz zupełnie sam. Masz mnie." - Yusaku Kitamura do Ryuji Takasu

"Nigdy nie zdobędziesz tego, czego pragniesz. - Kiedy uświadomiłam to sobie, nie wiedziałam co robić. Wtedy Kitamura uśmiechnął się i chwycił moją dłoń. Jest taką dobrą osobą. Zwykłe "dziękuję" nie wystarczy, żeby okazać mu moją wdzięczność. Teraz już wiem, że nie jestem tą, którą lubi. Mimo to chcę mu pomóc. Tak jak wcześniej on pomógł mi. Czy popełniam błąd? Nie wiem, kto popełnia błąd, ale wiem... że nie mogę przestać iść przed siebie!" - Aisaka Taiga do Yusaku Kitamury

"Tak długo, jak istnieje, co najmniej jedna osoba, która mnie rozumie, będzie dobrze." - Ami Kawashima do Yusaku Kitamury

Więcej z Fandomu

Losowa wiki