FANDOM

Yasaku Takasu
Yasuko1
Płeć Kobieta
Status profesjonalny
Zawód Klubowy komik
Krewni Ryuuji Takasu (syn)
Taiga Aisaka (synowa)
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Debiut w light novel Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Sayaka Ohara
Angielski głos Karen Strassman

Yasaku Takasu jest ona matką Ryuji. Znana, jako również "Mirano". Taiga mówi na nią "Ya-chan".

CharakterEdytuj

Pracuje w barze, jako hostessa.  Zarabia na siebie i swojego syna. Yasaku czasami jest dziecinna. Powierza wszystkie obowiązki domowe swojemu synowi, gdyż ona pracuje. Jest bardzo sympatyczna i otwarta na znajomości. Przyjmuje z ciepłem Taigę i traktuje ją od razu jak członka swojej rodziny. Jest przygnębiona, kiedy Taiga nie zjawia sie na kolacji. Bardzo się z nią zżyła. Jest zła i marudzi, kiedy ktoś obudzi ją, a ona wróciła późno z pracy. Jest bardzo wyrozumiała. Troszczy się o swojego syna i o jego talenty. Denerwuje się, kiedy syn mówi, że chce rzucić szkołę i pójść do pracy. Mówi, że ona będzie mieć dwie prace. Nie chce, by Ryuji zmarnował swój talent. Chce zapewnić mu dobrą przyszłość. Chce by skupił się na szkole, a nie na pracy.

WyglądEdytuj

Yasako to młoda matka. Jest wysoka, szczupła, zgrabna i posiada duże piersi, które podobają się mężczyznom. Ma długie, kręcone blond włosy i lekko, ciemno brązowe oczy. 

TłoEdytuj

Yasaku jest trzydziestoletnią matką, chociaż mówi ludziom, że ma dwadzieścia trzy lata. Swojemu synowi, mówi, że jego ojciec zmarł, tuż po jego urodzeniu, ale prawdą jest to, że jego ojciec zostawił ich dla innej kobiety. Nie byli małżeństwem. Yasaku sama urodziła i wychowywała syna na dobrego człowieka. 

RelacjeEdytuj

Ryuji Takasu

Jest on jej jedynym synem, który dba o prace domowe, w ciągu, gdy ona pracuje. Kocha swojego syna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki