FANDOM

Znajdują się tu wszystkie odcinki Toradora! SOS. Każdy z nich przedstawia bitwę na danie dwóch bohaterów - Minori Kushiedy oraz Ryujiego Takasu. Podczas konsumpcji jedzenia przez Taigę oraz Ami obydwoje bohaterów - Minori i Ryuji mówią ciekawostki o swoim daniu. Po informacjach o jedzeniu i skończeniu dania przez Taigę i Ami obie ogłaszają werdykt kto wygrał. Każdy odcinek kończy się remisem.

Lista odcinkówEdytuj

Toradora! SOS:

  • Toradora! SOS 1 

​Ami narzeka, gdyż chce pójść do restauracji zjeść tarako spaghetti. Ryuji postanawia ją zabrać na najlepsze tarako na świecie. Na swojej drodze spotykają Minori, która zaczyna z nim konukrować przeciwko tarako spaghetti swoim spaghetti bolognese.

Ten odcinek został nadany w dniu 25 lutego 2009 roku.

  • Toradora! SOS 2

Ryuji i Minori konkurują ze sobą w walce na jedzenie, ale tym razem z udziałem purin.

  • Toradora! SOS 3

Yuri czuje się po nieudanej próbie na spotkaniu dla singli. Nasz gang bohaterów zabiera ją do restauracji. Tam odbywa się kolejna bitwa na jedzenia, ale tym razem mam być curry. Wybór curry Minori wydaje się być dla obsługi dosłownie, za "gorący".

  • Toradora! SOS 4

Taiga, Ryui i Miro śledzą Ami po całym sklepie spożywczym, gdyż dziewczyna kupuje bardzo dużą ilość wołowiny, co wydaje im się podejrzane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki