FANDOM

Sumire Kano
Sumier.jpg
Wiek 17 lat
Płeć Kobieta
Status profesjonalny
Klasa 3
Klub Rada studentów
Szkoła Liceum Ohashi
Zawód Uczennica
Krewni Sakura Kano (siostra)
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Debiut w light novel Odcinek 1
Głosy

Sumire Kano to przewodnicząca rady uczniowskiej. Ma najlepsze oceny w szkole i z tego powodu otrzymuje stypendium. Ma słaby wzrok, jednak nie chce nosić okularów. Tak samo, jak Taiga lubi Yusaku i to jest powodem ich nienawiści wobec siebie. Wyprowadza się do Ameryki, by tam studiować. Chce być astronautą. Odrzuca Yusaku i ukrywa swoje uczucia wobec niego, by mogła wyjechać do Ameryki, i by on nie pojechał za nią.

CharakterEdytuj

Ma silną osobowość. Jest silna, chłodna, oschła, ale też posiada swoją wrażliwszą część siebie. Sumier jest postrzegana, jako inteligentna osoba, z powodu swoich ocen w szkole, stypendium i byciem przewodniczącą rady uczniowskiej. Sumire jest naprawdę zdecydowana, ale rzeczywiście bardzo miła, jednak boi się skrzywdzić innych. Pomaga ludziom, kiedy są w potrzebie. Przykładem tego jest, gdy Yusaku został odrzucano przez Taigę, a ona nakłania go do objęcia posady wiceprzewodniczącego. Inny przykład to taki, że Yusaku wyznał jej swoje uczucia i ponownie został odrzucany, kazała mu wtedy nie jechać za nią do Ameryki i zostać nowym przewodniczącym w szkole.

WyglądEdytuj

Jest wysoka i szczupła. Ma długie, piękne, ciemno-niebieskie włosy, oraz ciemno niebieskie oczy. 

TłoEdytuj

Sumire ma młodszą siostrę o imieniu Sakura. Jej rodzice są właścicielami supermarketu.

CiekawostkiEdytuj

  • Sumire jest podobna do Ami Kawashimy, gdyż obie maja niebieskie włosy, obie są blisko z Yusaku i obie mają zimną osobowość.
  • Sumire wydaje się być wysoce wykwalifikowana w Kendo i Judo, kiedy używa ich podczas walki z Taigą, dając do zrozumienia, że jest również utalentowanym członkiem klubów liceum - Kendo i Judo.
  • Jej imię pojawia się jedynie dwa razy w serii.
  • Sumire jest prezesem rady uczniów i zawsze udaje jej się uzyskać najlepsze stopnie w całej szkole; w rzeczywistości jest stypendystką i ma kiepskie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki