FANDOM

Toradora! to 25-odcinkowa seria TV, studia J.C.Staff, emitowana w Japonii w latach 2008-2009 na kanale TV Tokyo. Reżyserował ją Tatsuyuki Nagai.

Opis fabułyEdytuj

Historia rozpoczyna się wraz z głównym bohaterem, Ryūjim Takasu, rozpoczynającym drugi rok w liceum. Pomimo jego dobrotliwej natury, jego spojrzenie sprawia, że jest uznawany za młodocianego przestępcę lub członka yakuzy. Z tego powodu pozbawiony jest nadziei na szansę poznania towarzyszki życia – ani tym bardziej na zwiększeniu swego grona przyjaciół. Nic nie zapowiada, aby ta sytuacja miała się zmienić, gdy nagle okazuje się, że został przydzielony do tej samej klasy co jego najlepszy przyjaciel – Yūsaku Kitamura. To pomaga mu udowodnić nowej klasie, że jego wygląd nie przedstawia jego prawdziwej osobowości. Razem z nim uczęszczać będzie Minori Kushieda, pełna energii dziewczyna, w której Ryūji jest potajemnie zakochany. I wtedy niespodziewanie poznaje Taigę Aisakę – najlepszą przyjaciółkę Minori, a za razem najbardziej niebezpiecznego awanturnika w szkole (o czym Ryūji szybko się przekonuje). Z powodu jej niskiego wzrostu i zadziornego charakteru otrzymała przydomek Tenori Tiger (jap. 手乗りタイガー Te Nori Taigā?), co oznacza dosłownie "tygrys mieszczący się na dłoni" (Tyci Tygrys wg tłumaczenia Studia JG). Z początku Taiga jest wrogo nastawiona do Ryūjiego. Jednak gdy chłopak przez przypadek dowiaduje się, że Taiga jest po uszy zadurzona w Kitamurze, a ona odkrywa jego potajemną miłość do Minori – zmieniają swoje nastawienie do siebie. W efekcie zawiązują sojusz, obiecując sobie pomoc i wsparcie przy zdobyciu wzajemności w ich upragnionych związkach.