FANDOM

Ryuuji Takasu
Ryui2
Wiek 17
18
Urodziny 11 kwiecień
Płeć Mężczyzna
Wzrost 173 cm
Grupa krwi A
Status profesjonalny
Klasa 2-C
Szkoła Liceum Ohashi
Zawód Uczeń
Krewni Yasuko Takasu (mama)
Taiga Aisaka (żona)
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Debiut w light novel Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Junji Majima
Angielski głos Erik Scott Kimerer
Koreański głos Jae Heon Jeong
Włoski głos Simone Veltroni

Ryuuji Takasu to główny bohater serii Toradora!Jest siedemnastoletnim uczniem klasy 2-C, w liceum Ohashi. Jego najlepszym przyjacielem jest Yusaku Kitamura. Mieszka razem z matką. Dobrze się uczy. Urodził się 11 kwietnia. Wiele ludzi na początku się go boi z powodu wyglądu przywodzącego na myśl młodego przestępcę.

CharakterEdytuj

Pomaga Taidze w pracach domowych, których ona nie potrafi. Dobrze gotuje. Wydaje się być pedantyczną osobą. Musi utrzymać cały dom w absolutnej czystości. Jest dobry w szyciu. W szkole zyskał opinię "jedynej osoby, która była w stanie zatrzymać Małego Tygrysa".  Jest spokojny, odpowiedzialny, inteligentny, ma świetnie stopnie, w porównaniu do Yusaku Kitamury - jego najlepszego przyjaciela. Jego wygląd jest bardzo podoby do ojca, który był przestępcą, budzi grozę i strach. Z tego powodu ma mało przyjaciół i nie możę znależć dziewczyny. Na początku widzimy, jak Ryuuji podoba się Minori, lecz to się zmienia, gdy chłopak spędza więcej czasu z Taigą przez całą serię. Kocha ją i się z nią ożenił. 

WyglądEdytuj

Ryuuji to wysoki, szczupły nastolatek o krótkich, granatowych włosach. Ze względu na genetykę, jego oczy nadają mu wygląd groźnego przestępcy, lub członka Yakuzy. Spojrzenie chłopaka stało się powodem wielu nieporozumień.

TłoEdytuj

Jego ojciec był przestępcą. Porzucił Yasuko, gdy ta była w ciąży. Ma to miejsce w 25 odcinku. Yasuko wyjaśnia, że jego ojciec uciekł do innej kobiety, zostawiając ją samą, by wychowała potem Ryuuji. Chłopak odziedziczył po ojcu cechy fizyczne, zwłaszcza włosy i oczy. W związku z tym, został źle postrzegany. Zdaniem innych ludzi przypominał przestępcę. Mieszka sam z matką. 

RelacjeEdytuj

Taiga Aisaka

Ryuuji i Taiga wpadli na siebie w szkole, gdy Ryuuji chodził i nie zauważył dziewczyny. Taiga uderzyła go, by wyżyć się, z powodu jej złego humoru. W końcu jednak stali się dobrymi partnerami, gdy każda strona dowiedziała się, w kim jest zakochana. Ryuuji przez przypadek przeczytał list Taigi dla Kitamury, dlatego też on zaproponował, by ona przejrzała wszystkie listy, muzykę, i gry dla Minori. Wspołpracują, by zdobyć swoją drugą połówkę. Taiga wykorzystuje fakt, że Ryuuji zrobi wszystko, aby zbliżyć się do Minori. Staje się jej osobistym sługą. Zaczyna robić wszystkie prace domowe (gotowanie i sprzątanie). Taiga nie spędza dużo czasu w swoim domu, tylko w domu Ryuuji, po to, by potem stać się jej członkiem rodziny. Od tego czasu Taiga i Ryuuji spędzają ze sobą dużo czasu, dziewczyna otworzyła się na niego. Gdy tylko nastąpiła trudna sytuacja, wspierali się nawzajem. Ich znajomi często wnioskują, że są parą i rozpuszczają właśnie taką plotkę za ich plecami. Między bohaterami rodzi się uczucie i ostatecznie wyznają sobie nawzajem miłość.

Minori Kushieda

Wiadomo, że na początku serii Ryuuji był zakochany w Minori. Podziwia ją. Zebrał w sobie odwagę, by wyznać dziewczynie uczucia, ale ostatecznie został przez nią odrzucony. Kushieda stwierdziła, że zawsze lubiła Ryuuji, odrzuciła go, by Taiga była z nim szczęśliwa. Chłopak jest tym zaskoczony. Ostatecznie jego uczucie do Taigi stało się jeszcze silniejsze od tego, które żywił do Minori.

Ami Kawashima

Kiedy po raz pierwszy się spotykają, Ami udaje miłą. Ryuuji szybko poznaje jej prawdziwe oblicze. Ami lubi dokuczać Ryuuji poprzez mówienie głośno o jego miłosnych uczuciach wśród Minori. Intrygi Ami wobec Ryuuji stają się romantycznymi uczuciami do niego. Takasu zaakceptował Ami, jaka jest, bo dzięki niemu może być sobą. Ryuuji ciągle przesiaduje na miejscu Ami, pomiędzy dwoma automatami, by pomyśleć. Kiedy powiedział do Ami: "Tak długo, jak jedna osoba rozumie mnie, nic mi nie będzie. Nawet jeśli nie jest to romantyczny sposób." Ona rozumie uczucia Taigi i Minori i dlatego nie podejmuje środków, by zdobyć Ryuuji. Ami jest pierwszą osobą, której Ryuuji wyznał uczucie dotyczące Taigi. Chłopak docenia to, co Ami robi dla niego i Taigi pod koniec serii. Pozostali dobrymi przyjaciółmi.

Yusaku Kitamura

Yusaku jest zwykle wesoły i zabawny. Jest on najlepszym przyjacielem Ryuuji. Ze względu na swoją przyjaźń, Kitamura przebywał w jego domu, kiedy przefarbował włosy na blond. Kitamura powiedział jemu pierwszemu, dlaczego miał przefarbowane włosy.

CytatyEdytuj

„Jestem smokiem. Ty jesteś tygrysem. Od zamierzchłych czasów smok i tygrys były jedynymi stworzeniami, które do siebie pasowały. Chociaż nie jesteś teraz przy mnie, to przekroczę granicę czasu i przestrzeni, aby zawsze być u twego boku. Moje uczucia nigdy się nie zmienią” - Ryuuji Takasu do Aisaki Taigi

„Ten wielki apartamentowiec…Ciekawe co za ludzie tam mieszkają. Przez to krówsko ledwo tu słońce dochodzi i pranie wolniej schnie. Codziennie coraz więcej, i więcej pleśni..” - Ryuuji Takasu do Aisaki Taigi

"Tak długo, jak jedna osoba rozumie mnie, nic mi nie będzie. Nawet jeśli nie jest to romantyczny sposób." - Ryuuji Takasu do Ami Kawashimy

"Śniłam, że jesteś psem. I ten pies był moim mężem. W każdym bądź razie, to był najgorszy sen w moim życiu." - Aisaka Taiga do Ryuuji Takasu

"Nie martw się. Nie będziesz zupełnie sam. Masz mnie." - Yusaku Kitamura do Ryuuji Takasu