FANDOM

Minori Kushieda
Minorin
Wiek 17 lat
Płeć Kobieta
Wzrost 163 cm
Status profesjonalny
Klasa 2-C
Klub Krąg Soffballa
Szkoła Liceum Ohashi
Zawód Uczennica
Pracownica na kilku etatach
w niepełnym wymiarze godzin
Kapitan w klubie
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Debiut w light novel Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Yui Horie
Angielski głos Christine Marie Cabanos
Koreański głos Mi Suk Jeong
Włoski głos Ludovica Bebi

Minori Kushieda jedna z bohaterek serii  Toradora!. Jest również, znana jako "Minorin". Jest najlepszą przyjaciółką Taigi Aisaki. Początkowy obiekt westchnień Ryujiego. Chodzi do klasy 2-C, w liceum Ohashi. Kapitan żeńskiej drużyny w sofballa. ma młodszego brata, który gra w bejsbol.

CharakterEdytuj

Minori jest całkowitym przeciwieństwem Taigi. Jest ona wesoła, miła i pogodna. Jest strasznym żarłokiem. Jednak ciągle walczy z dietą, jako "wojownik dietetyki". Jest niekończońcym się przepływem energii. Posiada wiele prac, w niepełnym wymiarze godzin. Pracuje jako: stylista telefonów komórkowych, kelnerka w rodzinnej restauracji, urzędnik w sklepie spożywczym, łodzi parowej, albo ktoś od karaoke. Później wyjawia, że pracuje ciężko, bo nie chce dla nikogo być ciężarem i chce zaoszczędzić sporo pieniędzy, by następnie dostać się do uczelni sportowej i dążyć do tytułu królowej ligi softballa. Panicznie boi się duchów, jednak w straszeniu ludzi wykazuje wysokopoziomowe umiejętności. Wierzy, że coś czego nie widać istnieje. Jest bardzo spostrzegawcza. W Ryujim zauważyła, że nie jest złym człowiekiem i nie dała się nabrać na fałszywe akty niewinności Ami. Jej intuicja jest godna podziwu,  tylko do jednego aktu. Wie, że Taiga stara się, by zeswatać ją z Ryujim, jednak zauważa, że Taiga i Ryuji są przy tym sobie bliżsi i zakochują się w sobie.  Kocha Ryujiego. Czasami nie chce pokazywać swoich prawdziwych uczuć. Udaje, że nie słyszy i jest w sobie zamknięta.

WyglądEdytuj

Ma krótkie, czerwone włosy i fioletowe oczy. Jest szczupła, wysoka i wysportowana. Do szkoły nosi mundurek, a na co dzień zwykły top i dżinsy. 

TłoEdytuj

Minori ma młodszego brata. Pracuje w kilku miejscach, w niepełnym wymiarze godzin, więc jest teoria, że jej rodzina jest biedna i jako jedyna wspiera brata finansowo.

RelacjeEdytuj

Taiga Aisaka

Taiga i Minori są najlepszymi przyjaciółkami. Minori zawsze troszczy się i martwi o nią. Taiga, gdy ją widzi, to coś ciągnie, by ją przytulić. Jest to widoczne, kiedy Minori ostrzega Ryujiego przed ojcem Taigi. Obawiała się, że ubiegłoroczne wydarzenia się powtórzą: ojciec Taigi pokazuje się, obiecuje przyjechać na targi jej szkoły, ale potem mówi, że on ma jakieś ważniejsze sprawy do załatwienia i olewa Aisakę. Minori stawia na pierwszym miejscu przyjaźń z Taigą, ignorując własne potrzeby. Odrzucił uczucia Ryujiego, by ten zbliżył się do Taigi. Taiga i Minori, mimo tych wszystkich wydarzeniach są przyjaciółkami, stały się sobie bliższe, niż były wcześniej.

Ryuji Takasu

Wiadomo, że Ryuji początkowo podkochiwał się w Minori i nawet zebrał w sobie odwagę, by wyznać swoje uczucia do niej, ale szybko został odrzucony. Minori go szokuje, mówiąć, by zbliżył się do Taigi, mimo, że go lubi. Potem okazuje się, że jego uczucie wobec Taigi było silniejsze, niż te, którymi darzył Minori.

Ami Kawashima

Są dwoma przeciwieństwa i nie przepadają za sobą. Pokłóciły się podczas wycieczki w góry, na temat uczuć Ryujiego wobec niej. Minori mówi, by nie oceniała jej serca, póki go nie poznała. Następnego dnia Taiga i Minori zjeżdżając sankami i przypadkowo wpadły na Ami. Ami uważa, że zrobiła to specjalnie i zaczyna się pomiędzy nimi bójka. Ami jest zła, że odrzuciła uczucia Ryuji i nie myśli o sobie, tylko o innych. Jednka stają sie pod koniec serii dobrymi koleżankami.

Yusaku Kitamura

Yusaku i Minori wydają się mieć bardzo dobre stosunki wobec siebie.  Taiga i Ryuuji pierwotnie planowali przestraszyć Minori, by Ryuji mógł się do niej choć trochę zbliżyć. Yusaku postanawia pomóc Minori, w małej zemście na Ryujim i Taidze, w celu ich przestraszenia.

CytatyEdytuj

"Płakanie jest krwawieniem nosa, serca. Jeśli się potkniesz kiedy biegnąc po korytarzu, krew poleci ci z nosa, jeśli potkniesz się w życiu, będziesz płakać..." - Minori Kushieda

Więcej z Fandomu

Losowa wiki