FANDOM

Maya Kihara
Maya2
Wiek 17 lat
Płeć Kobieta
Status profesjonalny
Klasa 2-C
Szkoła Liceum Ohashi
Zawód Uczennica
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Rozdział 4
Debiut w anime Odcinek 2
Debiut w light novel Odcinek 2
Głosy
Japoński głos Ai Nonaka

Maya Kihara jest uczennicą klasy 2-C. Jest przyjaciółką Ami i Nanako. W skrycie podkochuje się w Yusaku.

CharakterEdytuj

Maya jest koleżeńska i dogaduje się z prawie wszystkimi z całej klasy. Uznawana do grupy "wyróżniających się dziewcząt", w tym Ami i Nanako. Jest w centrum zainteresowania. Zadaje się z Nanako i Ami, gdyż jest modelką i przyjaciółką z dzieciństwa Yusaku.

WyglądEdytuj

Maya ma długie pomarańczowe włosy i ciemno-brązowe oczy. W szkole nosi mundurek. Ubiera się modnie i jest to pokazane, gdy na basen zakłada stylowe bikini. W odcinku OVa pokazane zostało, jak Maya ma związane włosy w warkocze.

TłoEdytuj

Jes uczennicą w klasie 2-C oraz koleżanką Ami i Nanako. Należy do grupy "wyróżniających się dziewcząt". Jest zakochana w Yusaku. Sprzeciwia się, kiedy dowiaduje się o spiknięciu Taigi i Yusaku, chce, by Taiga była z Ryuuim.

RelacjeEdytuj

Nanako Kashii

Maya i Nanako są ze sobą bardzo blisko, połączone w grupę, razem z Ami. Nanako wie, że Maya jest zakochana w Kitamurze. Są dobrymi przyjaciółkami.

Ami Kawashima

Maya postanawia spotykać się z Ami, gdyż  jest przyjaciółką z dzieciństwa Kitamury, a także modelką, czyniąc ją popularną w szkole. Maya, Nanako i Ami często po szkole piją kawę w pobliskiej kawiarence. Maya nie jest świadoma "prawdziwego ja" Ami, więc pokazuje jej tylko tą swoją fałszywą stronę.

Yusaku Kitamura

Maya podkochuje się w Yusaku. Była chętna, aby zbliżyć się z Kitamurą na wycieczce w szkole narciarskiej, co spowodowało walkę z Hasamitsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki