FANDOM

Toradora! jest 10-wolunimową (13-wolunimową, jeśli wliczyć by Toradora! Spin-off) light novel. Pisaniem zajął się Yuyuko Takemiya, a ilustracją Yasu. Została opublikowana przez ASCII Media Works.

Toradora! Spin-OffEdytuj

Trzy tomy spin-off regularnej serii pod tytułem Toradora (とら ドラ · スピンフ!) zostały napisane i zilustwowane. Pierwszy tom serii spin-off została wydany w dniu 10 maja 2007 roku i skonstruowany z czterech rozdziałów, z których trzy były w odcinkach w MediaWorks nieistniejącej już Dengeki KM między 10 czerwca 2006, a 10 lutego 2007 roku, a ostatni rozdział został napisany specjalnie dla uwolnienia rozgłosu. Jeden rozdział serii spin-off, pierwotnie opublikowany w lutym 2006 r. w Dengeki KM został uwzględniony w drugim tomie powieści. Inne rozdziały rozpocząto serializację u następcy Dengeki HP - Dengeki Bunko Magazine na 10 grudnia 2007 roku. Dodatkowe rozdziały głównej serii napisano w tym samym czasopiśmie w dniu 10 kwietnia 2008 roku. Drugi tom Toradora ukazał się 10 stycznia 2009 roku, a następnie w trzeci tom 10 kwietnia 2010 roku. Trzeci tom został wydany z okazji Roku Tygrysa (2010).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki