FANDOM

Ami Kawashima
Ami-profile-pic
Nazwa kanji 川嶋 亜美
Wiek 17-18
Płeć Kobieta
Wzrost 165 cm
Waga 45 kg
Status profesjonalny
Klasa 2-C
Szkoła Liceum Ohashi
Zawód Uczennica, modelka
Krewni Anna Kawashima (mama)
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Rozdział 7
Debiut w anime Odcinek 5
Debiut w light novel Rozdział 5
Głosy
Japoński głos Eri Kitamura
Angielski głos Erika Harlacher
Koreański głos Myeong Seon Lee
Włoski głos Elena Liberati

Ami Kawashima to jedna z bohaterek serii Toradora!. Jest ona modelką i przyjaciółką z dzieciństwa Kitamury. Przepisuje się do liceum Ohashi, i zapisuje się do klasy 2-C. 

CharakterEdytuj

Ami jest postrzegana, jako miła, spokojna i hojna dla innych. Wydaje się słodką, niewinną i uroczą dziewczyną, jednak to tylko przykrywka jej prawdziwej osobowości. Zachowuje się jak księżniczka, wszystko ją irytuje, nienawidzi brudu. Jest też bardzo sprytna, przebiegła i arogancka. Nie liczy się z tym, że może kogoś zranić słowami. Stara się jednak zamaskować tą "złą" stronę osobowośc, ponieważ boi się, że nie będzie posiadać przyjaciół. W anime podczas pierwszego spotkania z Taigą Ami pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Dokucza Taidze z powodu wzrostu oraz wielkości jej biustu. Ta uderza ją w policzek, przez co Ami jest oburzona. Kawashima jednak potrafi być dobrą osobą, jeśli tylko tego zapragnie.

WyglądEdytuj

Nastolatka obdarzona naturalnym pięknem. Ami posiada długie, ciemno niebieskie włosy i fioletowe oczy. Ponadto jest szczupła, wysoka oraz posiada kobiece walory.

TłoEdytuj

Ami jest przyjaciółką z dzieciństwa Kitamury i córką słynnej Anny Kawashimy. Przenosi się w połowie roku szkolnego do liceum Ohashi. Jest bardzo piękna, dlatego też jest modelką. Wygląda na dojrzałą z całej grupy. Po tym, jak się przenosi przez najblizśzy czas nie pracuje w modelingu, z powodu prześladowcy. Przyjechała z rodzinnego domu, tylko po to , by uciec przed nachalnym fanem oraz nie narobić szumu na prasę. Cał yczas chodzi na siłownie, by utrzymać szczupłą sylwetkę.

RelacjeEdytuj

Ryuji Takasu

Kiedy po raz pierwszy się spotykają, Ami udaje miłą. Ryuji szybko poznaje jej przawdziwe oblicze. Ami lubi dokuczać Ryuji poprzez mówienie głośno o jego miłosnych uczuciach wśród Minori. Intrygi Ami wobec Ryuji sta się romantycznymi uczuciami do niego. Takasu zaakceptował Ami, jaka jest, bo dzięki niemu może być sobą. Ryuji ciągle przesiaduje na miejscu Ami, pomiędzy dwoma automatami, by pomyśleć. Kiedy powiedział do Ami: "Tak długo, jak jedna osoba rozumie mnie, nic mi nie będzie. Nawet jeśli nie jest to romantyczny sposób." Ona rozumie uczucia Taigi i Minori i dlatego nie podejmuje środków, by zdobyć Ryuji. Ami jest pierwszą osobą, której Ryuji wyznał uczucie dotyczące Taigi. Chłopak docenia to, co Ami robi dla niego i Taigi pod koniec serii. Pozostali dobrymi przyjaciółmi.

Taiga Aisaka

Początkowo Ami i Taiga są postrzegane, jako śmiertelni wrogowie i kazy swój wolny czas spędzają na wzajemnych walkach. Ami zazdrosci Taidze jej charakteru i temu, że jest wierna sobie, czyli jest sobą. Ami zdobyła przydomek "Głupia Chiuaua" od Taigi. Ami doucza Taidze, z powodu jej wzrostu, co ją denerwuje. Ami nie jest zła, jak się wydaje, pomaga Taidze, gdy tylko, ją o to poprosi. Jest to widoczne, kiedy  pomaga Taidze na targach szkoły, by zmienić swoje rolę, po to, by jej ojciec, był z niej dumny. Ami rozumie sytuację występującą pomiędzy Ryujim, Aisaką i Minori. Ami stają się koleżankami pod koniec serii.

Minori Kushida

Są dwoma przeciwieństwa i nie przepadają za sobą. Pokłóciły się podczas wycieczki w góry, na temat uczuć Ryuji wobec niej. Mimori mówi, by nie oceniała jej serca, póki go nie poznała. Następnego dnia Taiga i Minori zjeżdzajać sankami i przypadkowo wpadły na Ami. Ami uważa, że zrobiła to specjalnie i zaczyna się pomiędzy nimi bójka. Ami jest zła, że odrzuciła uczucia Ryuji i nie myśli o sobie, tylko o innych. Jednka stają sie pod koniec serii dobrymi koleżankami.

Yusaku Kitamura

Ami jest przyjaciółką z dzieciństwa Kitamury. Jest świadomy prawdziwej natury Ami. Pokazano, że jest wobec niej troskliwy. Chciał, by inni ją lubili, za taką, jaką jest.

Maya Kihara

Maya postanawia spotykać się z Ami, gdyż  jest przyjaciółką z dzieciństwa Kitamury, a także modelką, czyniąc ją popularną w szkole. Maya, Nanako i Ami często po szkole piją kawę w pobliskiej kawiarence. Maya nie jest świadoma "prawdziwego ja" Ami, więc pokazuje jej tylko tą swoją fałszywą stronę.

CiekawostkiEdytuj

  • Ami i Sumire są bardzo do siebie podobne, gdyż mają niebieskie włosy, obie są blisko z Yusaku i obie maja zimną osobowość.
  • Ami nosi niewielkie podobieństwo do Kibitsu Momoko z Ookami Do Shichinin no Nakama-tachi.
  • Ami, wraz z Taigą i Minori odegrały scenę z Ookami Do Shichinin no nakamatachi.
  • Pracowała, jako modelka, jale jak mówi, tymczasowo, zawiesza swoją pracę z powodu stalkera, który ją prześladuje na każdym kroku. W każdym bądź razie chodzi na siłownie i utrzymuje szczupłą sylwetkę.

CytatyEdytuj

Tak długo, jak istnieje, co najmniej jedna osoba, która mnie rozumie, będzie dobrze.

Ami Kawashima do Yusaku Kitamura

No, liżcie mój cień.

Ami Kawashima

Głupia chiuaua.

Taiga Aisaka do Ami Kawashimy

Tak długo, jak jedna osoba rozumie mnie, nic mi nie będzie. Nawet jeśli nie jest to romantyczny sposób.

Ryūji Takasu do Ami Kawashimy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki